عضویت در خبر نامه

469

تبلیغات

گالری - تجهیزات میست گلخانه ای - جزئیات

فن و پد،فن گلخانه،پد گلخانه

detail
فن و پد،فن گلخانه،پد گلخانه
 
فن و پد،فن گلخانه،پد گلخانه
: نام
سیستم فن و پد مخصوص گلخانه
به منظور جلوگیری از ایجاد تنش گرمائی در گیاه، از سیستم های خنک کننده استفاده می شود. سیستمهای خنک کننده به روش فن و پد اجرا می شوند.
انتخاب سیستم خنک کننده تابع منطقه، گیاه و هزینه است. سیستم فن و پد (خنک سازی به روش تبخیری) بیشترین کاربرد در مناطق گرم و خشک را دارد.
در یک گلخانه پیشرفته با سیستم خنک کننده فن و پد، فنهای اگزاست، با حجم بالا، هوای داخل گلخانه را به بیرون می رانند . هوای بیرون رفته نیاز به جایگزین دارد. هوای جایگزین از لابه لای پدهای سلولزی مرطوب عبور کرده ، خنک شده و وارد فضای گلخانه می شود. از طرفی پدهای مرطوب، هوای ورودی را از گرد و غبار پاک کرده و هوای نسبتا تصفیه شده ای را وارد گلخانه می کنند.
روشی مناسب جهت ایجاد فضایی مرطوب و خنک در گلخانه شما
اصطلاحات رایج سیستم فن و پد :
فن،پد،فن و پد،سیستم فن و پد،سیستم میست،سیستم میست گلخانه،سیستم میست مرغداری،سیستم میست گلخانه ای،تهویه گلخانه،تهویه مرغداری،تامین رطوبت گلخانه،تامین رطوبت مرغداری،گلخانه،مرغداری،رطوبت،روبت گلخانه،مه پاشی گلخانه،سیستم مه پاشی،سیستم مه پاشی گلخانه،سیستم مه پاشی مرغداری،نازل میست،نازل برنجی،نازل برنجی میست،نازل استیل میست،فن و پد گلخانه ای،سیستم فن گلخانه،سیستم پد سلولزی،سیستم پد سلولزی گلخانه،فن و پد سلولزی،طراحی سیستم فن و پد،اجرای سیستم فن و پد،طراحی و اجرای سیستم فن و پد،

abniroo@
t.me/keshtokar
0919-608-608-4
www.keshtokar.ir
www.keshtokar.com
https://telegram.me/joinchat/BhoL8D0Ja78lvBJclXOoZA